7386

جلسه رئیس شورای نظارت بر خوابگاههای خودگردان استان با مدیران خوابگاه های خودگردان

به منظور بررسي مشكلات خوابگاه های خودگردان استان نشست هم اندیشی حوزه معاونت دانشجويي با مدیران محترم خوابگاه­های خودگردان استان در روز یکشنبه مورخ 21/09/1400 در محل حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه رازی تشکیل شد

حاضرین نقطه نظرات و دیدگاه­های خود را به شرح ذیل مطرح نمودند:

1- پیشنهاد گردید مراحل تاسیس، اجاره و یا اداره نمودن خوابگاه­های خودگردان مورد نیاز دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی استان ابتدا در شورای نظارت مطرح گردیده و پس از تصویب شورا، اجرایی گردد.

2- لزوم حمایت دانشگاه­ها و مراکز آموزش عالی استان از خوابگاه­هاي خودگردان در برخورد با مشکلات از جمله در ایام شیوع کرونا مورد تاکید قرار گرفت.

3- دانشجویان در انتخاب خوابگاه (مشروط به اینکه خوابگاه انتخابی دارای مجوز فعالیت باشد)، مخیر باشند و از سوی دانشگاه محل تحصیل به دانشجو اجبار و الزام نگردد.

4- اعطای وام بلند مدت و با بهره بانکی پایین به منظور جبران خسارت وارده به مدیران خوابگاه­ها در ایام شیوع کرونا مورد تاکید قرار گرفت.

5- به منظور حمایت از سراهای دارای مجوز فعالیت که اخیراً نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا متحمل زیان شده­اند، برخورد قاطعانه با خانه­های مسافر که مبادرت به اسکان دانشجویان می­نمایند، توسط فرماندهی نیروی انتظامی استان (اداره نظارت بر اماکن) انجام پذیرد.

6- به منظور انتقال سریع و بدون واسطه مشکلات مدیران خوابگاه­های خودگردان به استاندار محترم کرمانشاه، پیشنهاد گردید، در صورت امکان جلسه مدیران خوابگاه­های خودگردان با مقام عالی استاندار هماهنگ گردد.


شناسه : 1731584

آخرین اخبار