5376
همزمان با افتتاح پروژه‌های عمرانی - ورزشی دانشگاه‌های کشور؛

پروژه احداث "کفپوش هوشمند تعاملی"‌ دانشگاه‌ رازی به بهره‌برداری رسید

آیین بهره‌برداری از ۱۶ پروژه ورزشی دانشگاه‌ها به مناسبت بزرگداشت شهید سردار سلیمانی، 12 دی ماه 1400، به صورت برخط برگزار شد. در این مراسم، احداث کفپوش هوشمند تعاملی‌ در دانشگاه‌ رازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، آیین بهره‌برداری از ۱۶ پروژه ورزشی دانشگاه‌ها به مناسبت بزرگداشت شهید سردار سلیمانی، 12 دی ماه 1400، به صورت برخط برگزار شد. در این مراسم، احداث کفپوش هوشمند تعاملی‌ در دانشگاه‌ رازی به بهره‌برداری رسید.

این مراسم، با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، مدیر کل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل، سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع و سرپرست اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم، دکتر داداش‌پور، معاون وزیر علوم و سازمان امور دانشجویان در سخنانی اظهار داشت: سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور دانشجویان را در حوزه ورزش دانشگاهی، سازمان راهبر قلمداد می‌کند و بر همین اساس، سازمان امور دانشجویان سه برنامه محوری را تعریف کرده است که افزایش سرانه‌های ورزشی از لحاظ فضا و امکانات، کاهش نابرابری در بهره‌مندی از امکانات ورزشی بین دانشگاه‌های مختلف و همچنین افزایش بهره‌مندی دانشجویان دختر در استفاده از امکانات ورزشی، محورهای این راهبرد هستند.

وی با اشاره به اینکه میزان فضای ورزشی دانشگاه‌ها، یک میلیون ۵۵۰ هزار متر مربع و سرانه ورزشی 2/02 متر مربع است، گفت: با طرح‌هایی که امروز به بهره‌برداری رسیدند ۱۷۰۰۰ مترمربع به فضای ورزشی دانشگاه‌ها افزوده می‌شود و غالب این فضاهای جدید به دانشگاه‌های در حال توسعه اختصاص دارد.

 


شناسه : 1942530

آخرین اخبار