1360

دریافت نوبت مرکز مشاوره به صورت الکترونیکی

خدمتی دیگر در راستای تحقق دولت الکترونیک؛

دریافت نوبت مشاوره در دانشگاه رازی الکترونیکی شد

 

دکتر محسن سعیدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و به منظور تسریع در روند پاسخگویی، خدمت­‌رسانی مطلوب و تکریم ارباب رجوع، الکترونیکی شدن ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف دانشگاه به دستور ریاست محترم دانشگاه به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است. معاونت دانشجویی هم‌جهت با سایر معاونت‌­ها پس از احصاء لیست کامل فرایندهای کاری، در مراحل نهایی الکترونیکی نمودن ارائه خدمت­‌های تسویه حساب، رزرو سراهای دانشجویی، مشاوره، فوق برنامه ورزشی، مسابقات ورزشی، کار دانشجویی و... بر روی میز خدمت دانشگاه به آدرس https://khedmat.razi.ac.ir/ می­‌باشد.

 

 

معاون دانشجویی دانشگاه افزود: در میان انواع خدمت مورد بررسی و در اولین قدم، خدمت مشاوره از این تاریخ به بعد به صورت الکترونیکی در اختیار دانشجویان، کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه قرار خواهد گرفت. بر این اساس جهت دریافت نوبت مشاوره نیاز به مراجعه حضوری نبوده و با مراجعه به میز خدمت دانشگاه به آدرس https://khedmat.razi.ac.ir/ می­‌توان جهت دریافت نوبت مشاوره اقدام نمود. نحوه ورود به میز خدمت و دریافت انواع خدمت از جمله مشاوره، به صورت زیر عمل نمایید:

  • دانشجویان:

دانشجویان عزیز جهت ورود به صفحه شخصی خود در میز خدمت لازم است در اولین ورود، در صفحه اصلی میز خدمت با انتخاب آیکن «ثبت‌نام کنید» وارد صفحه بعدی شده و با انتخاب آیکن «ثبت‌نام دانشجوی دانشگاه رازی» کد ملی خود را وارد نموده و آیکن «ارسال کد فعال سازی» انتخاب نمایند. در ادامه رمز ورود خود را تعیین نموده و وارد صفحه شخصی خود شوند. در ادامه در قسمت خدمات دانشجویی، خدمت مشاوره را انتخاب نموده و اقدام به انتخاب نوع مشاوره، مشاور و زمان مشاوره نمایند.

  • کارمندان:

کارمندان عزیز جهت ورود به صفحه شخصی خود در میز خدمت لازم است در اولین ورود، در صفحه اصلی میز خدمت با انتخاب آیکن «وارد شوید» وارد صفحه بعدی شوند. در صفحه جدید، نام کاربری: کد ملی و رمز ورود: اعداد یک تا شش می‌باشد. به کارمندان عزیز توصیه می­‌شود پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام نمایند. در ادامه در قسمت خدمات دانشجویی، خدمت مشاوره را انتخاب نموده و اقدام به انتخاب نوع مشاوره، مشاور و زمان مشاوره نمایند.

  • اعضای هیات علمی:

همکاران عزیز هیات علمی جهت ورود به صفحه شخصی خود در میز خدمت لازم است در اولین ورود، در صفحه اصلی میز خدمت با انتخاب آیکن «وارد شوید» وارد صفحه بعدی شوند. در صفحه جدید، نام کاربری: کد ملی و رمز ورود: کد پرسنلی می­‌باشد. به همکاران محترم هیات علمی توصیه می­‌شود پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام نمایند. در ادامه در قسمت خدمات دانشجویی، خدمت مشاوره را انتخاب نموده و اقدام به انتخاب نوع مشاوره، مشاور و زمان مشاوره نمایند.

 


شناسه : 951937

آخرین اخبار