544

درگذشت دکتر یحیی محمدزاده عضو هیأت علمی دانشگاه رازی

دکتر یحیی محمدزاده گودینی استاد فرهیخته دانشگاه رازی در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

إنا لله و إنا إلیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم              وز شمار خرد هزاران بیش

با کمال تاسف و تأثر با خبر شدیم که دکتر یحیی محمدزاده گودینی استاد فرهیخته و عضو هیات علمی گروه آموزشی هنر و معماری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی، بامداد یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1400 در اثر ابتلا به بیماری کرونا، از این جهان فانی رخت بربست و جان به جان آفرین تسلیم کرد. فقدان این استاد فرهیخته ضایعه بزرگی برای جامعه بزرگ علم و اندیشه است.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت مرحوم دکتر یحیی محمدزاده را به همه همکاران، دوستان، دانشجویان و به ویژه خانواده گرانقدر ایشان، بدینوسیله مراتب همدردی خود را با خانواده معزای آن مرحوم اعلام داشته و از درگاه خداوند منّان برای ایشان علوّ درجات و رحمت واسعه الهی مسألت نموده و خود را در این غم بزرگ شریک می‌دانیم. امیدواریم خداوند سبحان همه عزیزان را از آسیب بیشتر این بیماری حفظ نموده و به همه ما توان تحمل و مقابله با این بلای فراگیر عطا فرماید.

دکتر محمدزاده از سال 1388 به‌عنوان عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی فعالیت نمود، ایشان تلاش خالصانه و عمر شریف خود را در مسیر تعالی، توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه بزرگ دانشگاه رازی گذراند و منشاء آثار نیکو و ماندگار گردید و اخلاق نیکو و منش بزرگوارانه ایشان همواره در اذهان همکاران و دانشجویان باقی خواهد ماند.

روانش شاد... یادش گرامی... راهش پررهرو... و میراث علمی و اخلاقی‌اش ماندگار باد.


شناسه : 956146

آخرین اخبار