1000

صندوق خیریه و قرض­ الحسنه مهر دانشگاه رازی

صندوق خیریه و قرض­ الحسنه مهر دانشگاه رازی ویژه دانشجویان

 

صندوق خیریه و قرض‌الحسنه مهر دانشگاه رازی با هدف کمک به دانشجویان نیازمند در زمینه هزینه‌های سرای دانشجویی (خوابگاه)، شهریه، تغذیه و دیگر مایحتاج دانشجویان نیازمند در سال 1397راه‌اندازی شده است.

دبیرخانه این صندوق در حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه رازی مستقر میباشد. اعضای هیئت امنا این صندوق متشکل از رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه­ها، معاون دانشجویی، معاون فرهنگی و اجتماعی، معاون اداری و مالی و پشتیبانی، مدیر امور دانشجویی و سه تا پنج نفر از اعضاء هیئت علمی به انتخاب رئیس دانشگاه می­باشند.

منابع مالی این صندوق را کمک‌های خیرخواهانه استادان، کارکنان، دانشجویان، نهادهای دولتی و سایر خیرین تشکیل می‌دهند. خیرین و نیک‌اندیشان محترم می‌توانند کمکهای مالی خود را از طریق پُرکردن فرم عضویت در صندوق و مشخص نمودن مبلغ مورد نظر و مدت پرداخت جهت حل مشکلات دانشجویان نیازمند را به یکی از دو روش زیر در اختیار صندوق خیریه و قرضالحسنه مهر دانشگاه رازی قرار دهند.

1) فرم عضویت در سایت حوزه معاونت دانشجویی به آدرس https://ast.razi.ac.ir موجود است. همچنین از طریق کلیک بر روی لینک زیر نیز فرم عضویت قابل دانلود است. خیرین محترم پس از پر کردن فرم آن را به حسابداری دانشکده مربوطه و یا حسابداری حوزه معاونت دانشجویی تحویل دهند و یا از طریق ایمیل اختصاصی صندوق به آدرس: smehr@razi.ac.ir ارسال نمایند.

   فرم عضویت در صندوق

2) واریز مستقیم به حساب شماره 1812067539 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه رازی به نام صندوق خیریه و قرض‌الحسنه مهر دانشگاه رازی

دانشجویان نیازمند می­توانند با مراجعه به سایت حوزه معاونت دانشجویی به آدرس: https://ast.razi.ac.ir  و یا لینک زیر فرم درخواست وام را دانلود نموده و یا با مراجعه مستقیم به حوزه معاونت دانشجویی فرم درخواست وام را از سرکار خانم شاهمرادی (کارمند اداره خوابگاه­ها) دریافت نمایند و پس از تکمیل دقیق و الصاق مستندات (در صورت وجود)، آن را به یکی از روش­های زیر تحویل ندهند.

تحویل حضوری فرم به سرکار خانم شاهمرادی در اداره خوابگاه­ها

ارسال فرم درخواست و مستندات (درصورت وجود) از طریق ایمیل به آدرس: smehr@razi.ac.ir

 فرم درخواست وام (ویژه دانشجویان)

پس از وصول فرم­های درخواست وام، بررسی­های لازم صورت گرفته و در دستور کار اولین جلسه هیات امنای صندوق قرار خواهند گرفت. جلسات هیأت اُمنای صندوق به صورت منظم و در ابتدای هر ماه تشکیل شده و درخواستهای ماه قبل را مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

 

 

 


شناسه : 952323

آخرین اخبار